Är det så här det ska va?

Snart är min 31a födelsedag till ända, och det känns inget annorlunda.. Det var en vanlig jobbdag och jag kan säga att jag HATAR söndagar! Speciellt när jag jobbar till två och ska klämma in lika mycket sysslor på 6timmar som jag gör på 8-9 timmar. Lägg till att man bara är två personal stundtals plus att butiken är full med kunder... Sååå den ekvationetn går inte riktigt ihop! Hela dagen har känt åt h-e och det känns inte så skoj med tanke på att det varit ens födelsedag...

Åkte hem till mig för att plocka lite och kom så långt som att ställa in koppar och glas i skåpet och satte tillbaka skåpsluckorna. Sen så fick jag upp pelargonerna på balkongen. Alltid en början! Imorrn har jag blivit lovad att det ska vara färdigt, med kakel och allt.. Men jag tror det när jag ser det! Går in på 6e veckan imorrn om jag inte räknat rätt... Börjar som sagt bli less på skiten... *MORR*

Igår då... Jo, vi träffades på Blombackas pizzeria och käkade lite mat. Sen vankades det fika hos syrran sussi, det blev lite tjat med alla och presentutdelning. Mest till Robban, systersonen, och jag fick faktiskt lite jag med. Skoj, för det hade jag inte alls förväntat mig, vi brukar inte köpa till varann om man inte fyller jämt. Vi är ju rätt många, så det blir lite dyrt i längden om man skulle köpa till alla... *S*

Kikar lite på tv nu...

Tjing tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0