Det är den tiden...

För min del är det den tiden på månaden när det ska betalas räkningar.... Aldrig skoj syssla! Nää, men ett måste... Ska fixa lite vuxenpoäng och göra det nu. Sen får man se hur mycket man har kvar att röra sig med..:S Förra månaden var inte kul, hoppas på lite bättre denna gång...

Verkar annars bli ett fint väder idag, ska göra mig klar sen för att ta en promenad ner till stan. Kika på H&M för lite smink tänkte jag iaf unna mig. Går inte att låta bli när man har 20%rabattkupong ju!

Har lite bekymmer/beslutsångest angående vad jag ska ha på mig till kvällens dans... Jeans tror jag nog det blir, men sen.. ? Hmm.. Kanhända att jag åker dit lite tidigare på dagen, för att bara ta det lugnt i parken, sola lite, fota lite. Finns mycket fina blommor och så där.. Och då blir det lite mer lättklätt jue! Får nog åka hem och kolla i garderoberna... Hälsa på golvläggarna kanske.. *S*



(blomma som jag fotade i Hågelby förra sommaren)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0