Gårdagen

Jag kom på, precis nu när jag ska tvätta av mig masken och bädda ner mig på soffan, att jag inte skrivit något om gårdagen...

Det var skoj att träffa Hedins igen, händer ju inte alltför ofta. De var lite sega första kvällen på en veckolång turne, men ändå på ett bra humör. Kul att se! Blev förresten lite bilder, testade lite olika inställningar och resultatet blev dryga 30 bilder. Skulle tro att jag lägger upp dem som ett bildspel. Enklast så när det är så många. Det får bli under morgondagen, torsdag och ledig dag jue!

Det var ju säsongsavslutning i Hallunda igår, nu börjar ju alla utedanser.. Som vi dansnördar har längtat! I alla fall jag. Mycket mysigare med dans utomhus, om det nu inte är alltför kallt.. *S*

Sova lite nu....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0