Halens

Nu har jag roat mig med en sak.. Halens! hehe..

Hittade lite smått o gott som jag inte kunde hålla fingrarna ifrån. Nu får vi hoppas det passar!

Ljuslyktor 2-pack Jeans


Klänning Huvtröja


Bild 1

Jättefina lyktor som jag tänke hänga i fönstret i köket när jag väl får "flytta hem" igen.. :D

Bild 2

Snygga jeans som ser väldigt bekväma ut! Snygg färg om inte annat..

Bild 3

Jättefin klänning, syrran har den svarta. Jag beställde den i vitt.

Bild 4

Ser skön, mysig ut! Perfekt som tröja på utedanser och så när det är lite kyligt ute. Tog den i rosa/cerise.

Sååå nu längtar man till man får en smsavi.... :D

Psst.... Bilderna är lånade från Halens, klicka på dem så kommer du dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0