Har vi slagit oss?

Vi har precis käkat frukost, sitter och slappar lite i soffan... Skön lördag förmiddag, måste jag säga!
Är lite småtrött fortfarande, då syrran fick telefonsamtal inatt precis när man höll på att somna, efter det var det svårt att sova, men det gick till slut! Syrran har fått för sig att vi ska åka och träna, så vid elva står vi där, jag på crossen och hon på löpbandet... Kan inte komma ihåg när jag var och tränade en lördag sist. Nästan så jag skäms!

När jag började träna, på World Class här i stan, så var jag där typ tre-fyra gånger i veckan... Och det höll i ett halvår kanske. Nu är jag på gymmet max en kväll i veckan, så jag behöver komma dit oftare, känner som sagt att ryggen börjar ge med sig. Måste ju träna för att ha den i någorlunda trim, då jag har/har haft skolios. Musklerna måste ju tränas för att hålla ryggraden uppe... Gick ju med korsett dygnet runt under hela högstadiet, men efter det har jag inte haft någon behandling. Och jag vill INTE hamna på operationsbordet... :S

Annars så bjuder helgen på mest slappande... Imorrn ska vi hem till mig och rensa lite, åka till tippen.... Ska bli så skönt att ta tag i det där!

ha en bra lördag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0