Hemmakväll

Sikken skön kväll i soffan... Det var välbehövligt efter en dag på jobbet som gick i hundranittio från start till det att jag gick hem vid kvart i sex.. [att jag enligt schema slutade fem är inget ovanligt... :cool:] Kul när det är såna dagar, när man knappt hinner tänka efter. Blev lite stressigt förvisso, när jag inte hann med min beställning till fredag innan lunch. Men hann få in en order på målsnöret, typ 12:58:59... (den ska vara inne kl 13) Hoppas bara det räcker över helgen.. För det verkar som att denna vecka kommer gå till historien... :D

Bubblan som sprack förra veckan har börjat lösa sig till det bästa. Alltid skönt när det ordnar upp sig med saker som man inte är riktigt nöjd med... Men trist att det ska behöva bli som det blev...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0