Hjälp!

Jag har en ful ovana som jag försökt bli av med i många år... Jag biter på naglarna...
Det är äckligt, jag vet! Försöker intala mig om det, och att det är finare med naglar som inte är nerbitna.
Men likförbannat så kommer jag på mig själv med att sitta med fingrarna i mun...

Som värst är det när jag är stressad, har mycket att tänka på.. Eller sitter och tittar på tv... Tänker inte på det förrän man märker att nageln är nerbiten.. :S

Men nu MÅSTE jag sluta! Ska "göra naglar" om några veckor, och då får mina egna naglar inte vara så nerbitna...
Så nu undrar jag, har ni nåt bra tips som kan få mig att sluta?? Har provat StoppOchVäx förut, men det hjälpte inte, man tvättar ju händerna hela tiden på jobbet, så det äckliga försvinner ju...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0