Hur gör du?

En tanke slog mig idag när jag satt i kassan. Det är skoj med kassapass ibland, i början av min karriär (om man nu kan kalla det för det) så satt jag mycket i kassan, det är liksom där man får börja... Man får en helt annan kontakt med kunderna, kan ge tips och fråga dem om det de handlar, som tex om de köpt nåt som man velat prova men inte vågat..... Fattar ni? Fast det var inte det som slog mig idag... Utan...

När ni handlat, betalat och fått kvittot (om ni nu brukar ta det), börjar ni packa ner dina varor i kassarna direkt, eller låter du varorna ligga kvar på kassabandet och ta upp plats från kunderna efter dig, för att kunna studera kvittot noga och länge? Jag säger inget om att kunderna vill kolla kvittot, ifall att allt stämmer, alla kan vi göra fel.....
Men packa ner varorna först, snälla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0