Imorgon

Då är det måndag, vanligtvis brukar det va lite skoj att jobba då. Man får göra om i disken, fixa och planera inför veckan. Det ska sättas upp nya skyltar i butiken på veckans extrapriser, nya etiketter osv. Men idag känner jag inte så stor lust inför morgondagen... Vet inte varför, det bara är så... Hoppas på bättring imorrn bitti när klockan ringer. Det börjar snart bli dax att släcka ner och försöka sova, känner jag.

Jag blir själv på gymmet imorrn, då syrran blir kvar i Danderyd efter jobbet. Kan nog vara lite nyttigt att vara ifrån varandra litegrann. Ska försöka mig på att rensa lite hemma hos mig också, så jag ska åka dit direkt efter jobbet. Slänga lite skit, och sånt som bara stått i skåpen sen jag flyttade in... Det märkte jag när jag plockade ur allt innan de skulle riva stommarna.. *S* Ingen ide med att spara på det sen när det är dax att flytta in allt i skåpen igen, eller hur? Får jag bort lite skit så ska det väl kunna gå att sova där, bara att stänga av byggfläkten på nätterna.... Förvisso går det ju fortare att få det torrt om den får stå på dygnet runt....

Hoppas jag får välja matta och kaklet sen när det börjar bli dags... Ska försöka komma ihåg att ringa Telgebostäder imorrn och fråga... :D Och så måste jag få med mig några kartonger från jobbet, så jag har nånstans att lägga skräpet som ska slängas...

Det är mycket nu....




Bild från i somras..... Längtar till när det blir varmare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0