Klantarsle!

Jag kan vara rätt så klantig ibland....

Jag har piercing i naveln, har haft så i många år, kommer inte ihåg hur länge... På senaste tiden så har det smycket jag haft i, börjat lossna och jag har fått skruva dit den delen titt som tätt. Men nu har alltihopa ramlat bort och jag har inte hittat delarna någonstans. Igår fick jag låna ett örhänge av syrran att sätta dit, så inte hålet växer igen... :S

Och idag när vi var i min lägenhet och hämtade skräpet, så tog jag fram mitt första smycke som sattes i när jag gjorde piercingen. Och så tappar jag den lilla kulan som håller ihop allt. Och det var inte lätt att hitta den på golvet i badrummet... SUCK! Såå... Nu sitter örhänget där igen, och jag får kika efter ett nytt smycke att sätta dit....

Flexi Navelpiercing - Svart med rosa stjärna Hittade denna på tradera, bilden lånad från auktionen. Coool ju! :D

-----navelpiercing med dubbla diamanter------ Och denna.. Nummer 16 är auktionen på...




Nu håller vi tummarna allihopa att dessa två blir mina...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0