Lördag kväll/natt

Härligt väder har det varit idag, ifall ni missat det ? ;)

Jag jobbade och fick se alla kunder lättklädda, i shorts och linne. Trodde inte i min vildaste fantasi att det skulle vara sååå varmt ute, alla brukar ju klä av sig ganska tidigt när solen tittar fram... Men det var det! Det märktes ju längre dagen gick, för luften inne på jobbet är inte att leka med när värmen börjar göra sig påmind om somrarna... :S Men men, vi får väl ringa fastighetsskötaren på måndag, så de fixar till det!
Det är oliiiidligt att jobba så... 

Skoj idag ändå att allt flöt på bra, även om det var en himla massa folk stundtals. Det kom "stötvis", man hann göra lite emellan. Det gillas! Synd bara att min disk börjar gapa tomt... Iaf på det folk oftast vill ha när de ska grilla.. Men men, får väl lära mig att kolla väderleksrapporterna i fortsättningen... *S*

Nu väntar sängen soffan...  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0