Lördag morgon

Ojj.... Trött.... Men skoj var det igår! Lagom med folk och grabbarna var på bra spelhumör. Det gillas! Tog lite bilder som hamnar på CampGamblers inom de närmsta dagarna... ;) Testade lite olika inställningar och det blev med varierat resultat. Det är väl så man lär sig, antar jag. ?

Dagen idag bjuder annars inte på mycket mer än lite städning och middag hos mamma o pappa. Lite lagom sådär.
Imorrn vankas det jobb igen, min korta söndag, så jag jobbar till två. SKÖNT! Ikväll blir det nog en film eller två, en lagom slapparkväll. Det är välbehövligt, att vara hemma och ta det lilla lugna. Visst, har inte varit iväg så jättemycket men både jag och syrran har haft låånga veckor på jobbet som sätter sina spår....

Kanske dax å sätta fart.. Annars finns det en viss risk att man fastnar.. haha


Kommentarer
Postat av: Beckis

Bara du hade det skoj hihi så kan du ligga där hemma och lata dig idag ;) Jobbade mer än gärna, full fart.. fast tror dom körde lite me mig :P

2010-05-01 @ 17:58:14
URL: http://beckabus.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0