Lunch!

Jag sitter och avnjuter en god kopp kaffe så här på lunchrasten, matlådan gick fort ner. Mammas mat, ni vet... Alltid gott! :D

Har precis varit duktig och ringt ett samtal om uppsägning av en grej som jag blev uppringd om för några veckor sen. Jag var så dum och svarade, även fast jag visste om att det var ett "reklamnummer", och kunde inte säga nej till erbjudandet. Men nu är det ordnat och jag tycker själv att det var bra gjort... hihi

Annars så känns det som att alla runt mig är sjuka eller förkylda nu.. Flera på jobbet som är hängiga och så har syrran gått å blivit krasslig. Jag vill inte bli sjuk igen, inte länge sen jag var det ju. Såå, idag efter jobbet så får jag åka te gymmet själv en sväng, eftersom syrran inte vill träna. Och det ska man ju inte göra när man är förkyld. Men det ska nog gå bra ändå, utan henne, även om det alltid är skoj att ha nån med sig.


 


Apropå ingenting så är vädret jäkligt trist just nu, ifall ni inte märkt det... Och om en vecka, på tisdag 18 maj är det utedanspremiär i Hågelbyparken. Blir det inte varmare så får man ju pälsa på sig rejält! Förresten så har Gröna Lund och Barva sina danspremiärer redan den här veckan... Jag fryser av bara tanken... *brr*

 

 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0