Nanna kudde

Dagen börjar lida mot sitt slut och det känns lite som att det snart också är dax att göra sig klar för natten.... Det har varit en lagom lördag, men imorrn blir det desto mer att göra, som jag skrev förut.

Filmen jag kikar på, verkar ju spännande! Har kikat med ett halvt öga typ, bläddrat mer på nätet, kikat kläder. Mest för inspiration, kontot är ju tom just nu. Och jag måste skärpa mig, hålla mer i kronorna... :S

Ska bli så skönt att börja röja lite hemma, kanske kan sova där imorrn natt?

Förutom röjandet, så blir det middag hos mamma å pappa imorrn. Korv Stroganoff... mmm Nästan så man blir hungrig när man tänker på det.. *S*


natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0