Onsdag kväll

Jag börjar se ljuset... Ni vet... Det verkar som att det blir hemflytt i helgen. Hoppas på det iaf!
Var och kikade i lägenheten ikväll och de har slipat golvet, och mattan står i rulle på golvet... Så det tar sig.. :D

Efter att jag varit där så blev det lite handling med storasyster (inte henne jag bor hos just nu), och jag fick med mig lite smått och gott. Och nu sitter jag här i soffan, funderar lite över vad jag ska hitta på imorrn. Har hela dagen fri i stort sett, så jag tro det blir en promenad  ner till stan för att kika lite. Fick en rabattkupong på H&M som ger mig 20% rabatt på smink. Väldigt passande, då min foundation börjar ta slut.. :D

Vilken foundation ska jag välja då? Funderar på att köpa Maybelline´s Mineral Foundation (flytande). Har haft den förut, och tycker den funkar bra.. Just nu har jag en från Max Factor, den är bra den med... Hm.. Kanske får rådfråga nån!

(hittad på google.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0