Onsdag kväll

Ååå... En dag som varit rörig, jobbig och allmänt seg är äntligen över! Stress stress.....
Ska bli så skönt att vara ledig imorrn, ni anar inte!

Hämtade upp syrran på station efter jobbet, sen bar det av till Maxi för att hämta ut ett paket, handlade ju lite på Halens förra veckan... Och det passade! En sommarklänning te syrran, skor och en miniplattis till mig. Bildbevis på det kommer.... :D Sen så när jag var i lägenheten och kollade posten, så hade jag fått en till avi. Den blev vi extra glada för, innehållet passade det med.... :D :D

Det senare kom från Nelly, och innehållet kan jag inte visa förrän om några månader... tihi
De har massa fint där, så kolla in!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0