Pingstafton - en dag i parentes

Igår blev det inget bloggande.. En tuff dag på jobbet gjorde att jag nästintill självdog i soffan när jag kom hit... Knappt jag orkade göra iordning middagen som bestod av sallad och kycklingfile som blev över från i torsdags.. Men det gjorde jag till sist, typ vid halv åtta eller nåt sånt.

Humöret igår kväll var lågt, så lågt.. Kände mig ensam, trött på att lägenheten aldrig blir klar... Saker i mitt liv går inte som jag vill just nu... Så idag blir det en dag på soffan, trots det vackra vädret.. Orkar inte gå ut...
Ska kika på bilderna jag tog på torekällberget förra veckan, sätta ihop dem så ni får se....



Miss you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0