Popcorn!

Det är himlans gott, eller hur? Bättre än flottiga chips... (vi pratar inte om att jag vräkte i mig nästan en 200g påse igår kväll och har ätit godis idag... :P) Hur vill ni ha era popcorn?

Jag tycker själv om dem med grillkrydda, men bara salt funkar det med.. :D Och det ska vara RIKTIGA popcorn och inga micropopcorn... Det är ju faktiskt väldigt lätt att poppa på spisen.....

Vi kom ju iväg till gymmet förut, jag körde min timme på crossen och syrran hoppade in på ett pass med afrikansk dans.. Lite skumt tyckte hon det var, men kul att testa. Sen blev det lite "armmaskiner" också innan vi gav upp och åkte handlade sallad till maten som blev tacopaj. GOTT!

Satt ju och filade lite med ny header och resultatet av det ser ni här uppe. Kanske inte det bästa som gjorts, men så är man ju nybörjare... *L*

Nepp.... Mumsa lite mer popcorn nu kanske... :D Bjuder på en bild på Ejdern som är från stan....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0