Skärpning!!!!

Efter många om och men så har jag piggnat till.... (NOT) Men jag har i alla fall tagit mig en snabb dusch, klätt på mig och fixat håret på ett nytt sätt (blev ganska fint om jag får säga det själv) och ska nu ta mig bort till lägenheten och se hur långt de kommit. Kanske åker ner till stan och kikar lite också, så fint väder nu ju! Bäst att passa på...

Har det kommit en bit på väg så är det väl dax att börja packa ihop här med, mina kläder som finns lite i garderob och låda, neccessär och lite annat tjafs. Ja, blir ju lätt att man sprider ut sig under en dryg månads tid... :P

Gårdagkvällen var skoj! Kul att höra Wahlströms igen, men shit vad mycket folk! Och stökigt på dansgolvet, mycket knuff och så. För övrigt så tycker jag det ska bli kul att höra deras nya skiva, som jag till en början var mycket tveksam till när jag hörde att det skulle bli en 80-tals skiva. Men nu har jag hört lite smakprov på deras hemsida. Och det låter ganska bra ändå.... :) Bara en låt som jag tycker låter bättre med ett annat band, men man kan ju inte tycka om allt... *S*

En sak som slog mig igår, var att en sk proffsdansare som tävlar i vanliga fall, borde inte hon/han ha mer koll på var hon/han är? Och inte bara köra på, som att dansgolvet är tomt.. Man MÅSTE anpassa sig till hur mycket folk det är på golvet, är det mindre plats så går det inte ta ut svängarna som vissa sk proffs gör... Det är såna saker som jag är övertygad om, som gör att vi "vanligt" folk lessnar på att gå ut och dansa. Bättring tack!!!!!!!!!!!!!!

Tjing tjing så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0