Snart middagsdax!

Tjo igen.... Skulle nästan kunna kalla bloggen för dagbok. Det är väl lite därför som jag har den, för att skriva av mig, både roligt och tråkigt som händer i mitt liv... För att sen kunna gå tillbaka för att se vad man skrivit. Sen är det bara kul att det finns några som är intresserade av att läsa det jag skriver.

Nåväl, hittade en kameraväska på expert, hörde mig för om minneskortet jag behöver och det ligger på över 7000 (!!!!) kr.. Shit tänkte jag! Får kika om man kan hitta billigare alternativ... :S

Ska alldeles strax börja med middagen som blir pasta med skinksås, typ.. Tänkte göra med strimlad skinka, cremefraiche, paprika, röd lök och en tomatpure som är kryddad med chili. Puren köpte jag idag, har inte sett den förut.. Så det ska bli spännande att prova! Det blir en lagom lätt middag så här i värmen. Har inte så mycket matlust egentligen, men äta måste man ju! Jag drack en smoothie/shake från nutrilett som "lunch" efter min tur till expert, så lite kurrar det i magen..

Annars så blir det soffan ikväll också, ska kolla om det finns nån film att titta på... Ska även försöka mig på att lägga upp bilderna från i torsdags på campgamblers. Kika in där om några timmar så får ni se!

Så länge så bjuder jag på ännu en bild från torekällberget...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0