Söndag kväll

Söndag... Vi var i min lägenhet förut ju och slängde en massa glas, koppar och en del fat och grejjer som jag typ aldrig använder. Jag menar, det mesta hade jag inte använt sen jag flytttade in, och det var för tre år sen. Tyvärr så går det inte att bo där än, har ju inga skåp att ställa in de kvarvarande sakerna i. Så syrran får stå ut med mig ett tag till... :D

Sen så undrar jag, när man ska få känna sig pigg och utvilad??? Vi sov ganska länge idag, till halv nio (släckte vid halv tolv), men känner oss trötta ändå... Typ nästan som bakiskänsla, och vi drack inte igår ju! Trist att inte få känna sig pigg nån gång, när ska det vända...

Imorrn är det ny vecka och nya tag, hoppas på bättring....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0