Sova lite kanske

Usch..... Vad jag INTE har lust att jobba imorrn...
Har varit skönt med en lördag där man inte gjort mycket nytta. Som tur är, så är det min korta söndag imorrn, så jag slutar redan kl två.. :D Det kommer säkert kännas ok när man väl är där, men just nu känner jag mest för att bara ligga under täcket heeela dagen imorrn... Får väl göra det efter middag och matlågelagande imorrn kväll.... :S

På måndag är det dax för lite träning igen, ska bli skönt! Det blev inte så mycket av med det den här veckan.. MÅSTE bara komma igång med lite mer än bara crossen, mycket för att jag behöver det för ryggens skull, kanske lite armstyrka skulle vara på sin plats... *L*

Skulle tro att det är dax att göra sig klar för natten.. Ska bara sparka ur syrran ur soffan.. hehe


tjing tjing!

Kommentarer
Postat av: Matte

fin blogg

2010-05-01 @ 23:49:18
URL: http://www.sminkkille.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0