Tack syster yster!

Igår blev det inget bloggande, var ganska så trötter efter träningen efter jobbet. Det tar på krafterna.
Men idag är jag något piggare och gladare, för det går bättre och bättre nu! Körde min timme på crossen även idag och lite maskiner. Känner mig faktiskt lite duktig...

Imorrn vankas det lite dans på Gröna Lund, ska bli kul att höra Wahlströms igen, det händer ju inte så jätteofta nuförtiden... Min outfit är klar, det bestämde jag när vi kom hem här jag och syrran. För hon gav mig en tidig födelesedagspresent, blusen/skjortan från Vero Moda som jag provade i söndags i Täby. Så gulligt! Hade ju inte räknat med nån present från nån, så jag blev överraskad kan man säga.. Det blir den med linne under och tights till. Skönt och avslappnat... :D

Det är rätt smidigt att gå på Gröna Lunds sommardanser, måste jag säga! De har ju grönankortet som kostar 159kr för hela sommaren, och har du det så kommer du in utan entréavgift. Billig dans med andra ord, det gillar vi! Med tanke på att det är bra band i stort sett hela sommaren så... hehe

Tjing tjing så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0