Tisdag kväll

Vet ni vaaad....

Igår fick jag välja matta till golvet i köket! Det blev en ljusgrå variant, tror det blir bra... Och idag har de varit i lägenheten och spacklat på väggar och golv i köket. Hoppas de fortsätter imorrn, så kanske jag får flytta tillbaka till helgen.. *håller tummar å tår*

Är lite saker som jag behöver till köket sen, så det kan nog bli en tripp till Ikea inom en snar framtid.. :D

Annars så har veckan börjat helt ok. Igår blev det en kort runda på gymmet, en halvtimme på crossen. Men annat var det idag! Jag körde min timme, sen benpress, axelpress och så lite hantlar... :D Tycker jag kan känna mig lite duktig.

Längtar lite till torsdag, då är det Hågelbyparken som gäller. Utepremiär för min del i år... :D Hoppas bara det blir bra väder, så kanske man kan åka dit lite tidigare och ha picknick. Så mysig park så!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0