Torsdag kväll

Jaha... En eftermiddag i soffan, spenderandes halvsovandes och lite tittande på tv...
Har precis druckit en mugg kaffe, det var gott! Försöker hitta orken till att gå ner i tvättis och hänga den sista tvätten på tork... Har börjat fila på en ny design igen, ska försöka mig på en ny header också med hjälp av mitt fina fotoprogram som jag knappt kikat på. Finns ju många funktioner där som jag inte förstår mig på, som ni hört förut... *S*

Känns inte som kväll egentligen när man tittar ut, klockan är snart kvart i åtta och det är fortfarande ljust ute. Helt sjukt ju! Tänk om det kunde vara lite varmare också, för även om solen lyser så är det ingen sommarvärme direkt.. :S

Kikade ju runt lite förut och hittade dessa chinos, de verkar vara normala i passformen och inte sådär smala som många av dagens byxor är...
Kanske värt att testa?


Kolla själv här!






(bild lånad från Nelly)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0