Träningsvärk

Att ta en dusch så här på kvällskvisten är så skönt! Hade kunnat stå där hur länge som helst... Så känns det speciellt när man har lite träningsvärk i armar och i sidan. Det är en ganska angenäm känsla egentligen, träningsvärken, för då vet man att man gjort nytta... Ska te gymmet imorrn efter jobbet igen, och då ska det köras cross och lite arm/ryggövningar, precis som igår. 

I veckan som kommer så blir det annars lite dans, på tisdag spelar Hedins i Hallunda. Skoj ska det bli att träffa dem igen, synd bara att min kompis Ia inte är med då. Men vi hinner ses senare i veckan hoppas jag.. :D Min "boyfriend" har väl växt så mycket och lär inte känna igen mig, så länge sen nu jue.... *S*

Min outfit i torsdag, på min promenad ner te stan...


Jacka-Halens, Leggings-H&M, Linnen-BikBok, Scarf-Vila, Converse-Halens



Kommentarer
Postat av: Noelia

Hej!



Vilket fint inlägg du gjort hos sos. Superkul att du bloggar om oss tycker vi.



Om du länkar till oss på ett speciellt sätt så hamnar du även på förstasidan på Halens.se http://www.halens.se/ContentPage.aspx?pid=307



Fortsatt trevlig dag!



Halens.se

2010-05-11 @ 13:14:53
URL: http://www.halens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0