Vaken!

Mmm, men det är knappt.... Vaknade till när syrran gjorde sig i ordning imorse, och när hon gick strax efter sex så försökte jag somna om... Men det gick sådär! Fixade lite kaffe och la mig igen, halvsov till Vakna med The Voice och insåg vid åttatiden att det var lika bra att käka frukost. Så nu är det gjort och jag är fortfarande trött! Kanske ska försöka ta en liten stödvila.. ? Eller ge mig ut på en promenad i solen, för vem vet när den försvinner.. Hmm....

Annars så lockar en innedag med slappande i soffan ganska mycket.. Känns som det behövs!

Har börjat fundera kring en ny soffa när jag kan "flytta" hem igen och jag vill ha en ny! Kikat lite på Ikea som ni vet, och det är svårt att bestämma sig! Måste hem och mäta för att se hur stor soffa jag kan köpa... Kanske ska börja fundera på att möblera om? Mhm, mycket att tänka på! Men skoj att fundera och planera.. :D

EKTORP 2-sits soffa och schäslong


Denna soffa är jäkligt fin!
Kanske inte just denna färg, men modellen... :D
Ektorp från IKEA är det..

 













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0