What to do?

Ojj vad det har bloggats i helgen.... NOT!

Det har varit körigt på jobbet, sjukt mycket att göra både igår och idag... Skoj men tufft!
Så nu sitter man i soffan och försöker hålla sig vaken, lite tidigt att sussa än. Ska alldeles strax ställa mig i duschen tänkte jag.

Vi har börjat prata om att ta en utlandsresa på semesterna, Grekland lockar lite. Jag har aldrig varit utomlands, om man inte räknar de två weekendresorna vi var iväg på för massa år sen med jobbet... *S*

När ska man boka, ska man hålla sig lite och ta i sista minuten, eller vara ute i god tid?

Vilken plats är bäst när man inte är ute efter värsta partystaden?
Jag vill ha mest shopping och bara avkoppling.

Aja... Kommer nog avvakta lite, vill ju inte överge Sverige om det skulle bli bra väder här.... :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0