1a Advent

Ja, det är ju om en vecka... Det är inte klokt vad tiden går fort! Det är knappt man hinner med.. :P

Jag skrev ju för någon vecka sen, om att jag ville ha en rektangulär ljusbricka där fyra blockljus får plats... I torsdags när jag gick lite på stan efter mitt besök hos Donnie, så hittade jag den! Det finns en affär som heter In & Finn, där det mesta finns. De har heminredning, husgeråd, hygienartiklar och allt möjligt! Affären här i Södertälje har nyligen flyttat till större lokal och det fanns mycket fint att titta på, nästan lite farligt! Men iaf, jag hittade ljusbrickan med tillhörande siffror för ynka 29:-, bra va? Köpte även dekorationsstenar i silver,  tror även den burken kostade 29:-. Inga fel! Det passar himla bra ihop med de blockljus jag köpte på IKEA...


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Advent är en mysig tid. =)

2010-11-23 @ 16:09:26
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0