Åh nej!

Jag har ju spenderat eftermiddagen med att fixa lite här på bloggen, igen.. *L* Sen så har det blivit lite mat, i form av tacos.. Mumsigt värre... :D Och så har jag spenderat lite tid med att ta några små stödvilor... Välbehövligt, absolut! Men jag vaknade nu med ett ryck, och insåg att klockan börjar bli mycket... Och satte mig upp och vill inte lägga mig ner igen, då somnar jag om och missar Dansbandskampen. Och det vill jag INTE göra..

Men innan det börjar, så måste jag fixa lite här.. Typ bädda sängen, för just nu så har jag inga lakan där.. Tvättade ju imorse och har inte brytt mig om att bädda rent än... Tänkte, att det hinner jag.. Men inte när jag har sovit om vartannat... haha

Kanhända att det blir lite chibbar till programmet ikväll, köpte en påse förut när jag körde storasyster när hon behövde handla lite... Och lite julmust till det!

Vilken julmust är godast tycker DU?

Min favvo är Apotekarnes...

Kommentarer
Postat av: Addacted to Julmust

Jag tycker nog att Mora must från Mora Bryggeri eller Hammars julmust från Hammars Bryggeri är allra godast.

2010-11-21 @ 16:32:18
URL: http://addictedtojulmust.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0