Den ljusälskande familjen.. :P

Det tar på krafterna att gå på Ikea, typ... Det blev en runda på ca två timmar tror jag innan vi styrde bettan hemåt igen. Syrran, den äldre av dem, hittade lite nytt te vardagsrummet och jag blev sugen på en ny hylla jag med, den var dock slut i vitt... Men den hade inte fått plats i min lilla bil, knappt vi fick plats med det Sussi handlade.. haha Själv hittade jag en del ljus och så kompletterade jag med nya handdukar, i samma serie som jag köpte sist jag var uppe. Dessutom så hittade jag ett nytt badrumsset, med tvålpump, tandborstmugg och en skål. Mamma, hon köpte lite ljus hon med... :D

Jag har kommit på att jag vill ha ett avlångt ljusfat med blockljus som adventsstake, hittade det idag men fatet var slut! Det skulle komma in om ca tre veckor, långt kvar ju! Men blockljusen köpte jag iaf, alltid nåt!
Kanske man kan hitta fatet någon annanstans?




Handdukarna och badrumssetet får ni se när det är lite mer ordning därinne... :)


Kommentarer
Postat av: Monika

Blockljus med stjärna köpte jag också. Och de stora värmeljusen... och en jättefin lampa med stjärnor... och servetter med stjärnor... och burkar med stjärnor... och en flaska med stjärnor... om jag gillar stjärnor? Huuuur kan man tro det?! ;)

2010-11-07 @ 21:51:40
URL: http://www.mogi.se
Postat av: Jessa

Det kan man aaaldrig ana Monika.. fniss Mina blockljus me stjärnor kommer bli till min adventsstake sen, om jag hittar ett ljusfat som passar.. :P

2010-11-07 @ 22:16:54
URL: http://jezzaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0