En ny upplevelse!

Ja, det kan man nog säga att detta är.. :D

Vi var framme i Skåne igår kväll, efter ett X antal timmars bilfärd, och vi behövde inte använda Gps´en. Minnet hjälpte oss på vägen och vi kände igen oss när vi kom in i samhället. Najs! På vägen ner igår, så stannade vi till i Linköping för att käka, och då gick vi runt lite i köpcentret, bla på Cubus. Där hade de 30% på allt i butiken, och 40% på Divas (?) smink. Så jag passade på och köpte två ögonskuggor, en ljusrosa och en lite grönaktig... :D

Idag har vi myst med lillfisen, travat runt i ett stort köpcentrum och kikat i massor av affärer. Vi stötte även på en bekant, som blev lika förvånad som vi över att ses härnere. Skoj! Jag hittade två vita baslinnen från BikBok, har varit på jakt efter ett nytt ju, och när rätt storlek fanns, så tog jag två på en gång... Lika bra det! De blir ju slitna fort, speciellt de vita...

Jag hämtade ut nya telefonen igår innan vi åkte ner och idag skulle jag fixa lite... Men det gick inte! Så jag tog med alla papper och allt när vi åkte iväg idag. Det visade sig att istället för att förlänga mitt abbonnemang, så hade de öppnat ett nytt.... *morr* Så jag fick hjälp med förlängningen och aktiveringen, schysst! Nu återstår det bara att registrera sig och förstå sig på telefonen. Jag som brukar vara teknisk, detta var ju inte så lätt... :S

En annan sak gjorde jag idag, med lite hjälp av Maria, och det känns bra! Ett steg i rätt riktning, och det behövs!

På söndag nån gång blir det hemfärd och om vi kommer hela vägen utan problem återstår att se... Bettan var lite grinig idag och en viss lampa lyser igen... :( Hoppas hon är på bra humör så vi klarar oss hem iaf! När vi är hemma kanske det blir lite bilder, kanske inte....

Om inte annat, så ha en bra helg alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0