Fotokurs?

Tjena, hallå!  Fyy vad skönt det är med en ledig dag! Det har varit en ganska tuff period och det blir ju inte lättare nu när julen närmar sig med stormsteg. Så idag blir det en dag med slappande, kanske en promenad då vädret ser ut att vara najs! Solen skiner och det snöar/regnar inte...

Kursen i tisdags var mest information, och jag känner att det gav inte så mycket nytt, egentligen. Det som var mest nyttigt för min del, var att jag fick lite mer info om det system vi använder när vi lägger in varor i datorn, hur man kan göra för att följa upp försäljning och sånt... Nyttigt! Vill ju lära mig mer om det och ska försöka ta mig tid att sitta lite mer och kika runt.. :D

Jag börjar känna mer och mer att jag vill lära mig mer om fotografering.. Nån som har tips på nån bra kurs?
Börjar ju som sagt också ångra att jag inte köpte en systemkamera istället för den jag köpte i våras... Kanske sälja?

Aja... Nu ska jag ta lite mer kaffe, sen kanske jag kikar om det är ledigt i tvättis.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0