Fredag kväll

Idag var det en förhållandevis bra dag på jobbet... Fick se en liten lapp i mitt skåp när jag kom in i omklädningsrummet, där stod det i ett mail från områdeschefen att vi plussat 15% i försäljning i oktober, bara på köttet.. Fatta vad glad man blir då.. Och så får man höra av en kollega att en kund sagt till henne att han/hon tycker om utbudet i disken.. Då växer man lite.. :D Försöker få till ett varierat utbud under veckans gång, och ibland lyckas man få kunderna att köpa det man tar hem, ibland blir det mindre lyckat... Det är inte alltid det lättaste! Men jag försöker iaf....

Och allt annat flöt på bra, så jag hoppas på att det fortsätter så under helgen... :S

Ikväll blev det soffan och en skål me popcorn, tredje kvällen i rad... Gott! Och skönt framförallt.. Det började med middag när jag kom hem (värmde paj från igår) och sen somnade jag i nån timme.. *S* Fortfarande redigt trött, så skulle tro det blir sängen när Idol är slut om en dryg halvtimme....

I helgen blir det jobb som sagt, och sen på söndag spelar Donnez här hemma på Trombon, hoppas jag på iaf! De kanske inte orkar nu när de är med i DBK... ? Har velat se dem live länge, sen jag köpte en skiva med dem för typ två, tre år sen... De har spelat i närheten en hel del i sommar/höst men det har inte passat riktigt för min del, så jag hoppas det blir av på söndag!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0