Lite bilder, lite snack!

Ojoj, säger jag bara... Tisdagsen dans går nog till historien.... Mest för att jag aldrig varit med om maken... Stå i kö i nästan en timme, totalt... Kom dit, ser att parkeringen är fullproppad och att kön är lång. Kör längst bort på parkeringen, hittar en plats som jag ställer mig på. Men när jag kommer fram en bit i kön så ser jag flera gå ut från stället för att lägga dit Pskiva i bilen, som man tydligen måste ha numera. Så jag blir lite osäker, går ur kön och tillbaka till bilen. Och där står Pvakten, så jag frågar honom om jag kan stå där, men det fick jag inte, så det var bara att ställa bilen längs vägen, som jag egentligen inte vill.. Och så ställa sig i kön igen, och väl inne på stället så hade dansen varit igång i en timme nästan.. Men men, det blev en bra kväll med lite dans och bra musik!

Det finns många som klagar på att banden har mycket inspelat, bakgrunder och tillagda körer, tex. Men det är inte bara ett band som har så, det är många! Och visst, det kan tyckas som fusk eller så.... Men så länge de levererar och gör ett bra jobb, bjuder på sig själva och så, så tycker jag inte att det gör nåt!

Med det sagt så blir det lite bilder...

 



 

 



 

 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0