Måndag kväll

Vad skönt det är med dagar då allt flyter på! Inte så mycket strul och glada miner, och även från mig... Det har inte alltid varit så vanligt den senaste tiden, jag vet.. Men försöker bättra på det, och är väl en bit på väg, kanske.. :D

Imorrn är det kursdags igen, ska köra upp till Solna där Coops huvudkontor ligger, och få lite info och kunskap
om köttavdelningen. Det blir mycket siffror och information, så man lär nog vara rätt tung i huvvet efter det.. Men nyttigt, så nyttigt detta är! Behöver och vill lära mig mer om marginalkronor, procent och allt som hör till... Man kan få ett annat tankesätt när det gäller beställningar och anpassning under veckans gång.

Och snart börjar ju julens shopping, alla som ska baka, lägga in sill, och bunkra upp inför alla helgdagar. Skoj när det är mycket att göra, så länge allt går som det ska utan några problem.

Lite svammel så här på kvällskvisten... :D

Nu ska jag ta reda på lite här hemma innan det är dags för sängen..




                                                                                                                               (bilden hittad på google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0