Måndag kväll

Ja, som sagt, så är det första advent på söndag. Så ikväll har jag fixat lite här, satte upp stjärnor i fönstret i rummet och de tre stående stjärnorna i fönstret i köket. Jag mindes att jag köpte de tre stående förra året, jättefina! Men de gråsilvriga som jag hängt i rummet hade jag glömt bort.... *S* Men de är fina, dock något krångliga att få ihop... :S Tänkte det var lika bra att passa på nu, eftersom att jag inte är hemma så mycket i veckan.

Imorrn skulle jag tro att det blir dans efter jobbet, då det band som var bland de första jag gick ut och dansade till för ca 13 år sen, spelar i Hallunda. Det var JÄTTELÄNGE sen jag såg dem, så det är väl dax igen.. ? Och på onsdag ska jag eventuellt jobba sent, sen på torsdag bär det av neråt i landet för en liten minisemester.. :D  Jag kanske hinner fixa lite dukar och gardiner på torsdag innan jag åker, så då får ni kanske se lite, om ni vill?

Nu ska jag försöka sova lite, borde nog inte vara några problem då tröttheten är rätt... Rejäl! Satans vintermörker och kyla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0