Måndag kväll

Jag är lite stolt. Lite trött och seg.... Stolt för att jag var på gymmet idag, klarade av en timme... Det tycker jag själv är bra jobbat efter ett uppehåll på en månad, typ... :D Funderar på att åka dit imorrn med, min rygg behöver det, så sned som den är just nu.... Trött och seg efter en lååång jobbhelg och kanske något för lite sömn.. :P

Igår blev det lite mer dans efter jobbet, skoj! Micke Ahlgrens spelade här hemma i stan, så jag och syrran passade på att gå dit. Lite passningar om att det var längesen fick man allt höra, men men... Ibland så passar det inte... *S* Helt ok kväll blev det iaf!

Dagens middag som blev lite sen efter gymmet, men man måste ju äta, blev rätt god! Missade att ta bild, men köttfärssås och pasta har ni väl sett förut.. hihi

NU: En välbehövlig dusch, sen kanske, eventuellt ta reda på disken...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0