Nya ögonskuggor vs Beslutsångest

Har varit nära flera gånger att klicka hem en ögonskuggepalett från eleven... Senast nu ikväll. Men ställer mig fortfarande frågan, är det något som jag behöver? Några av färgerna som finns i paletten har jag i lösa skuggor, och den färg jag vill ha nu är brun, mörk som ljus.. Någon som har tips på någon bra minpalett som inte kostar skjortan? Tycker ju det är kul med smink, och att variera sig lite. Trist bara att jag sällan har tid på morgonen att sminka mig, då sängen är ovanligt skön när man ska te jobbet... :P

Vad tycker ni om den nya headern förresten? Slängde ihop den lite snabbt nu ikväll, hade inget roligare för mig.. Kanske inte bästa kvaliten, men jag är ju som sagt inget proffs... *S*

Sitter här och funderar lite på hur jag ska göra imorrn... Jobbar ju te fyra, sen spelar Donnez i Hallunda... Skulle va kul å se dem imorrn igen, för sen vet man inte när det blir av.. Ja, förutom på tv på lördag.. *S* Hade kameran med mig igår, men då blev det inga bilder.. Kanske, om jag åker imorrn, så kanske jag vågar prova lite... Kan vara lite av en fegis, känna att det nästan känns pinsamt att fota banden, speciellt om det är några som man inte känner så väl... Men nån gång måste man väl lära sig, det är väl aldrig försent, eller?


 

NU: bläddra lite i dagens reklam, sen sooova....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0