Onsdag

Idag har jag sovmorgon, börjar klockan elva. Det brukar jag inte göra, men har bytt tid med Berra på jobbet, som behövde komma hem tidigare ikväll. Det känns ovant att jobba sent, gjorde ju det förut men nu var det bra länge sen... Ganska skönt med en sovmorgon, vaknade vid åtta och låg och lyssnade lite på radion innan jag pallrade mig upp och ställde mig i duschen.. :D Det jobbiga är dock att jag känner av en kommande ögonmigrän, så två tabletter är svalda och frukosten precis intagen. Hoppas det hjälper! Inte kul att jobba annars... :S Ska byta till nya linser idag, kan ha med det att göra... Man är alldeles för dålig att komma ihåg att byta till nya, de ska ju bara användas i en månad... :P

Imorrn börjar min minisemester, är ju ledig resten av veckan och det ska bli så skönt! Känns lite oroväckande bara, med tanke på vädret... Imorrn är det tänkt att vi ska åka ner till Skåne, träffa Maria och hennes familj, lillfisen fyller ju ett på fredag... Helt sjukt vad fort det gått! Hoppas vädret håller sig på ett någorlunda bra humör, annars blir det inte kul att köra ner.... :S

Nu... Ska försöka måla på mig masken, så jag ser någorlunda pigg ut.... Förresten, hittade en palett med bruna skuggor från Isadora, tre matta och en med lite shimmer i... JÄTTEFIN! Lagom att ha på jobbet, lite mer diskret... :D

Ha en bra dag alla! Jag ska iaf försöka.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0