Söndag kväll/natt

Äntligen! Helgen är strax över.. Det har varit en tuff helg på jobbet med bitvis mycket att göra. Skoj för det mesta! Men inte på söndagar, har skrivit om det förut, att det är inte så många som jobbar då och att vi får slita ganska mycket om det är många som handlar... Och när jag jobbar kort söndag, så finns det knappt utrymme för att ta någon rast, så det blir lite segt i huvvet efter X antal timmar utan mat... :S Men men, nu är det över och ny vecka imorrn!

Det blev ju att jag åkte till Trombon här hemma för att lyssna på Donnez ikväll. Kom hem från jobbet, fixade middag och sen bestämde jag mig för att åka ner. Måste röra på mig, tänka på annat och så ni vet... Och jag ångra mig inte! Donnez spelade bra hela kvällen, och det var lite nostalgi för mig i vissa låtar, då de spelade lite låtar som jag lyssnade på när jag var liten.. :D Skoj! Skulle tro att jag hamnar i Hallunda på Tisdag... *S*

Min outfit ikväll:




Röda Converse, Leggings H&M, linne BikBok, Jeansskjorta H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0