Söndag Morgon

Igår var det en bloggfri dag, det är ganska skönt ibland. Speciellt när man behöver samla tankarna och försöka komma på en lösning... Det är inte lätt och det lär väl aldrig bli det... Men men, humöret är bättre idag, dock så är tröttheten överhängande...

Gårdagen började på soffan, lite senare på dagen tog jag mig en liten promenad bort till Maxi för att handla lite, sen hem igen för att ställa sig i duschen... Skönt! Vi var på middag hos mamma och pappa igår, och sen bestämde vi oss för att åka ner till Trombon där Highlights spelade. Det blev en helt ok kväll, trist att det inte var så bra med folk.. (Tycker det är kul när det är lite mer folk, men inte när det är för mycket och för trångt på golvet....) Jag var hemma strax före två och bläddrade lite i senaste numret av Amelia innan jag släckte ner och somnade. Och så vaknar man onödigt tidigt av att man är hungrig.. Så det var bara att pallra sig upp och fixa lite frukost. Sitter nu med en kopp kaffe, sen är det väl dax att ta på sig lite kläder och försöka piggna till... Ett besök till det stora varuhuset står på programmet... :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0