Tisdag kväll

Veckan har iaf börjat bra, det tycker vi om! Fast igår kväll var inte humöret så jättebra, trött och lite smått irriterad på en del folk... Men men, jag försökte skaka bort de tankarna och idag var det bättre på humörfronten.... Väskan från helgen är uppackad, även mina små inköp som blev av... Har så smått börjat lära mig telefonen och än så länge är jag mer än nöjd. :D

Idag blev det en del snack på jobbet med kunder om deras beställningar inför jul och det är kul när man kan glädja dem med det de vill ha. Det är lite det som är tjusningen med det jobbet man har, tycker jag iaf! Men en sak som är lite dryg, det är att tidningarna skriver om brist på eko-skinkor och det gör att folk redan är stressade över om de ska få en ekoskinka eller inte.... Och när vi försöker förklara att vi vet inte hur det blir i år, eftersom det lär vara brist och att vi inte är garanterade det vi beställt på förhand... Och att vi därför inte kan ta förbeställnignar av kunderna, och de inte förstår det.... Då är det inte så kul, det är ju inte vårt fel!
Imorrn vet jag mer, så jag hoppas att jag kan glädja några med det besked de vill ha...

Jag kom på den briljanta iden idag om en utmaning, men fick inte med mig fler än Robban och Sandra på jobbet... Inget godis, inget kaffebröd, inget småätande, inget chips eller läsk innan jul.... Det är ju bara en månad, det borde man väl klara?? Få se sen, om man fortsätter efter jul/nyår... :P Måste göra nåt, känner att byxorna börjar krympa lite... Fick dock dispens idag, eftersom jag provade att baka pepparkaksmuffins... Måste ju provsmaka, det går ju inte att baka annars... :P

Nu ska jag kika lite på tv, snart kommer bildbevis på mitt bakande.. Och lite adventspynt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0