Tisdag morgon - Lite svammel

Jag gillar verkligen min nya väckarklocka/radio. Den ringer och väcker mig när den ska, och jag vaknar med en gång. Kanske jag inte sover så djupt, eftersom det "bara" är radion som går igång... Aja, jag vaknar iaf, det är huvudsaken! Sitter just nu och försöker få i mig frukosten, kaffet och youghurten med müslin...

Trodde nästan jag skulle ha jordens träningsvärk idag, men känner bara lite ömhet i axlarna, och det överlever man.. Få se hur det känns imorrn bitti, eftersom jag ska till gymmet ikväll igen.. Jag skippar dansen i Hallunda, har ändå inte råd.... Så då får jag röra på mig på annat sätt som sagt.. :D

Har börjat fundera på att försöka sälja min kamera för att köpa en systemkamera istället.. Ångrar att jag inte gjorde det från början! Tyckte då att jag inte behövde en sån, men jag vill ju ha.... *S* Det blev istället en Nikon Coolpix P100, och den funkar ju.. Men ändå... *S*

Nehe.. Kanske dax att göra sig klar då...

Ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0