Trött i ögat, det är jag nog allt...

Mhm, men skönt med ledig helg!

Veckan som gått kan sammanfattas så här....

Lite dans - Bra musik - Fullt ös på jobbet - Lite mer dans - Lite mer bra musik

Ungefär så har det varit...

Anledningen till att jag är uppe i ottan idag, på min lediga lördag och dessutom efter en sen kväll/natt, det är att jag var tvungen att boka tvättstugan nu på morgonen... Men det blir nog en liten stödvila när jag hängt det sista på tork, vilket händer alldeles strax... Det blev ju lite mer dans och bra musik igår kväll, efter jobbet.. Wahlströms stod för underhållningen, även denna gång i Hallunda. Skoj att se dem igen! Testade att ta några kort även igår, men har inte kikat om det blev nåt värt att visa upp, så kanske senare idag.

Lite mer kaffe, sen ner i tvättis igen då...


Sen fick vi två tråkiga nyheter i veckan, som gjorde iaf mig lite nerstämd... En kund som gjort ett stort intryck på oss alla, som funnits där så länge jag minns.. Han gick bort i början på veckan.:(
Sen samma dag fick jag veta att en bekant till min morfar gick bort samma dag..
Så tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0