Vad händer?

Vet ni, att ikväll har många tankar surrat i huvvet.. Som vanligt på kvällskvisten, det har blivit så den senaste tiden....

Fick se en kollegas blogg förut, och hon skrev om vad som hände igår kväll på jobbet. Och säger bara att det är tur att jag inte jobbade då.. Men jag tänker på er som gjorde det.... En man kom in med kniv i handen... Läs Beckas inlägg HÄR. Klart man börjar fundera på vad som kunde ha hänt... Rädslan...

Tankar på annat i livet också, vad ska jag göra.... Mkt som spökar...
:S

Nu ska jag lägga in chipspåsen i skafferiet, ställa in flaskan med julmust i kylen och sen bädda ner mig i den nybäddade sängen... Imorrn vankas det födelsedagsfika hos systerdottern!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0