Yihaa!

Jag överlevde dagen!

Jupps, det gick finfint att jobba till åtta. Det var bara bra, för då hann jag med att skriva lite lappar, med information till de som jobbar imorrn och helgen. Så att de vet vad jag vill ska göras och så, på mina ansvarsområden. Sen så hann jag beställa till måndagens leverans, lovade ju att göra det så att de slipper det på fredag. Det var en av de saker som gjorde att jag kunde ta ledigt.. :D För tydligen så ska chefen också vara borta på fredag, så det lär vara en del att hålla reda på för dem som ska jobba.... Lönehelg, och första advent, så det lär nog bli en hel del att göra för dem..

Trodde nästan jag skulle blåsa av vägen när jag åkte hem, Bettan är ju inte så stor och det blåste rätt så rejält. Men jag tog det lilla lugna och kom hem säkert och bra, som ni ser... *S* Jag blir så förvånad, eller nästan förbannad, över de som kör som galningar på motorvägen i det här vädret. Att de törs? Kör i 120 minst, när det är så halt och blåsigt, tror de att de är odödliga eller vad?? Själv körde jag i knappa 80 och satt på helspänn hela vägen hem... :S

Hoppas vädret lugnar ner sig till imorrn, så vi kommer iväg till Skåne! Jag kör inte om det är blåsigt och snöigt, det är dumt att riskera.. Även om man gärna vill träffa Maria, lillfisen, Arne, Susse och Jocke.. Ska bli skoj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0