Detta, mina vänner, det är nostalgi!

Förut, i begynnelsens tid, typ.. Så åkte vi ett gäng ganska mycket på den gamla, goda, Dancing Queen. Numera är hon känd som Rosella, går mellan Kapellskär och Mariehamn på dagskryssningar. Ojoj, vad skoj vi haft på den båten! Vi hade samma hytt nästan varje gång, 6714! Emellanåt var hon som vårt andrahem... haha Tokigt, men sant! Ett av de band som var ett av de mest bokade banden på den tiden, det var dåtidens Nova! Sikka tider... :D Och rätta mig om jag har fel, men denna låt spelade väl de ganska ofta? Fick lite nostalgiska vibbar när jag kikade på en film nu ikväll, och denna låten spelades i början.... :D



Kommentarer
Postat av: Theresé

haha, ja vilka tider ;)

2010-09-28 @ 22:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0