En ny favorit

Efter ett tips av syrran så kikade jag in på en sida med en massa skoj, och vill ju inte vara sämre än att jag delar med mig av det till er. Heminredning, förvaring och lite annat skoj i en bra blandning till blandade priser.

Sidan heter MILQ. De har även en affär i Stockholm, i PUB-huset.

Jag passade på att klicka hem en miniväckarklocka och ny duk till bordet på balkongen.

Alarmklocka - miniJag valde den i svart. Måtten är 6*6 cm, så den är pytteliten. Lagom att ställa i köket så jag måste kliva upp på morgonen och inte kan snooza mig ännu tröttare...

Den kostar 59:-

















Plastduk big flower rödFina färger som passar på balkongen... :D
Bredden är på 150cm, och jag valde att ta 2 meter.

Priset var på 99:-/meter.


















[bilderna är lånade från sidan och klicka HÄR som kommer ni dit!]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0