Måndag kväll

Det var en helg med skratt, lite lagom med dricka, lite dans och nya bekantskaper. Det gillas! Jag fick tag i en klänning på H&M i lördags när jag var ner på stan en snabbis, och det blev den jag hade på mig senare på kvällen.. Missade dock att ta en bild, trots att kameran var med.... Dåligt.. *S*

Imorgon ska jag te Solna, te huvudkontoret för en kurs/infodag gällande lite nya rutiner på jobbet.. En stor uppgift som jag står inför, och om jag ska vara ärlig så känns det lite pirrigt.. Kommer jag klara det? Kommer det gå in hos mina kollegor vad som krävs av alla, och inte bara av mig? Fick frågan imorse om denna grej och kände att jag vill göra det, så det ska väl gå bra.... Känns kul och sporrande att chefen tror på mig... :D

Förresten, så blev det en del bilder i helgen och så har jag bilder som ligger och väntar från förra helgen.. När jag har ork och lust ska de gås igenom....

En annan så länge.... Har kommit på att det är kul att fota "på sniskan" och gärna i svartvitt... Nybörjare som jag är.. hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0